Terug naar de homepagina
Business Support Manager

Functieomschrijving

De Business Support Manager heeft een sleutelfunctie binnen onze organisatie. Hij/zij is verantwoordelijk voor de opvolging en de controle van de datastromen met betrekking tot ons productassortiment, klanten en prijsafspraken, alsook voor de nauwkeurigheid en verwerking hiervan in de computersystemen en de afstemming ervan met onze externe partners.

  • Opvolging en controle van de datastromen naar en vanuit ons ERP systeem.
  • De ontvangen informatie nakijken op correctheid en uniformiteit.
  • Met het data-team waken over de kwaliteit van de verzamelde en geëxporteerde data.
  • Gegevensverwerkingsprocedures controleren en bijwerken van de bestaande werkwijze.
  • Oplossen van gegevensverwerkingsproblemen, opsporen van foutmeldingen.
  • Op basis van klachten inzake de prijs, tarief of  condities en/of de richtlijnen van de commercieel verantwoordelijken  of de commerciële afspraken, analyseren en waar nodig corrigeren en/of oplossen van de desbetreffende  klachten teneinde de invulling van de commerciële afspraken volgens de afgesproken procedure aan de reële situatie aan te passen.
  • Aanvullen en bijhouden van de gegevens van milieuheffingen (oa Fostplus) en gecentraliseerde databases van klantengroeperingen (vb. GS1-das) zodoende een correcte rapportering te bekomen die voldoet aan de wettelijke en/of commerciële verplichtingen.
  • Meewerken aan verbeteringsprojecten met interne klanten zodat er een grotere efficiëntie en kostenbesparing  in de onderneming te realiseren.
  • Verzorgt de noodzakelijke coördinatie tussen de verschillende afdelingen, initieert een overlegstructuur.
  • Functionele aansturing van de data entry medewerkers.

Profielomschrijving

  • Professional met een brede scope en een sterk analytisch vermogen, gekoppeld aan een pragmatische, operationele stijl.
  • Heeft een no-nonsense mentaliteit en het vermogen resultaten te bereiken via en met medewerkers.
  • Feeling voor de operationele- en commerciële aspecten van de bedrijfsvoering.
  • Het vermogen te fungeren als effectieve sparring partner voor managers en medewerkers. Ervaring met de organisatie van artikeldata binnen een complexe organisatie.
  • Je spreekt en schrijft vlot in het Nederlands, Frans en Engels. Je beschikt over een goede kennis van het algemene MS Office pakket, waaronder een zeer goede kennis van Excel.  Kennis van AX, Cognos of GS1-das is een pluspunt.

Aanbod

  • Een uitdagende job in een dynamische onderneming die via een uniek commercieel concept de markt van de distributie van niet-duurzame gebruiksgoederen benadert. 
  • U mag rekenen op een aantrekkelijk salarispakket en extra-legale voordelen.
  • Uw collega's zijn enthousiaste mensen die net als u een uitdaging vinden in een expansief bedrijf met een klantgerichte visie.
  • Wij bieden u een aangepast introductietraject.

Keywords

Solliciteer voor deze vacature